Wordt u onze nieuwe sponsor?

Korfbal, en korfbal in Nijmegen

Korfbal is een typisch Nederlandse sport, en een familiesport bij uitstek. De korfbalwereld is al jaren in beweging, met als doel aantrekkelijker, internationaler en groter te worden. De ambitie van de Internationale Korfbal Federatie (IKF) is zelfs streven naar Olympische erkenning. Kortom, ambities ten over binnen de sport, net als bij Korfbalvereniging Noviomagum.

KV Noviomagum, opgericht in 1911, is een fanatieke en gezellige sportvereniging in Nijmegen Oost, met zowel jeugd– als seniorenteams. De selectieteams komen al meerdere jaren stabiel uit in de eerste klasse, waarbij de ambities om hogerop te komen altijd een mooie drijfveer zijn. Hiermee zijn we de hoogst spelende club van de vier Nijmeegse korfbalverenigingen.

Sponsoring van onze vereniging is een aantrekkelijke manier om relatief goedkoop veel geïnteresseerde mensen te bereiken. De effectiviteit van reclamecampagnes via traditionele media is relatief laag, terwijl de kosten alleen maar toenemen.

Uw voordelen van sponsoring

1. Continuïteit in de publiciteit van uw dienst en/of product
2. Betrokkenheid bij de plaatselijke bevolking van Nijmegen
3. Verhoging van de afzet van uw dienst en/of product